Dalies!

Īstenojot ilgtspējīgas attīstības iniciatīvas un turpinot investīcijas energoefektīvos projektos, nacionālais pārtikas mazumtirdzniecības tīkls ELVI tuvāko mēnešu laikā investēs vairāk kā pusmiljonu eiro un uzstādīs saules baterijas elektroenerģijas ražošanai lielākajos tīkla veikalos. Plānots, ka projekta pirmajā kārtā ar solārajām iekārtām tiks aprīkoti vismaz 10% no visiem tīkla veikaliem.

SIA ELVI Latvija komercdirektore Laila Vārtukapteine stāsta: “Saules paneļu uzstādīšana elektroenerģijas ražošanai ir nākamais solis veikalu tīkla ELVI ilgtspējīgas attīstības veicināšanā – iepriekšējos gados daudzi veikali ir aprīkoti ar siltumatguves tehnoloģijām un energoefektīvām tirdzniecības iekārtām, kas ir ļāvis saimniekot atbildīgi pret apkārtējo vidi un optimizēt ar tirdzniecības procesu saistītās izmaksas. Saules paneļu uzstādīšana elektroenerģijas ieguvei ir turpinājums šīm iniciatīvām, kas vēl vairāk mazinās veikalu atkarību no ārējiem faktoriem, ļaujot strādāt energoefektīvi.”

“Projektu par saules bateriju uzstādīšanu sākām pērnā gada vidū, apzinot gan veikalu specifiku, gan šo iekārtu ražotāju iespējas, taču pēdējos mēnešos esošā energoefektivitātes krīze tikai apstiprina, ka šī iniciatīva ir nozīmīgs un iespējami ātri īstenojams projekts, tāpēc esam sākuši projekta nākamo kārtu – projektēšanu un iecerēto risinājumu saskaņošanu ar atbildīgajām institūcijām, un jau tuvākajā laikā saules paneļi par vairāk kā pusmiljonu eiro tiks uzstādīti uz tirdzniecības vietām Vidzemes reģionā un Kurzemē,” turpina L.Vārtukapteine.

2022.gadā veikalu tīkls ELVI ir plānojis ne vien pilnveidot tirdzniecības vietu atbildīgas saimniekošanas praksi, bet arī veikt būtiskas investīcijas loģistikas attīstībā, konditorejas un kulinārijas sortimenta pilnveidošanā, jaunu veikalu atvēršanas projektos un esošo veikalu rekonstrukcijā.

Nacionālais pārtikas mazumtirdzniecības tīkls ELVI pēc franšīzes principa apvieno mazos un vidējos Latvijas tirdzniecības uzņēmumus visos reģionos, piedāvājot pašmāju tirgotājiem centralizētus loģistikas, mārketinga, iepirkumu un IT risinājumus. Savukārt, klientiem tas garantē vienota zīmola tirdzniecības tīkla priekšrocības ar rūpīgi atlasītu sortimentu, centralizētām cenu akcijām, kvalitatīviem kulinārijas un konditorejas produktiem, reģionālo Latvijas ražotāju precēm un patīkamu iepirkšanās pieredzi dzīvesvietas tuvumā.