Nacionālā pārtikas mazumtirdzniecības tīkla ELVI privātās preču zīmes kulinārijas un konditorejas sortimenta pilnveidošanā investēts pusmiljons eiro, būtiski paplašinot produktu klāstu un uzlabojot ražošanas procesu. Par ieguldīto naudu iegādātas jaunas iekārtas, kas ļauj gan palielināt ražošanas jaudu, gan nodrošināt drošu un mūsdienīgu fasēšanu, lai piedāvātu klientiem augstākās kvalitātes produktus un radītu jaunas, pieprasītas preces.
SIA ELVI Latvija komercdirektore Laila Vārtukapteine stāsta: “Mūsu klientu ēšanas paradumi un pandēmijas radītā jaunā realitāte, ir būtiski ietekmējusi cilvēku ikdienas vajadzības, tālab esam pārskatījuši ELVI kulinārijas un konditorejas produktu klāstu, attīstot jaunas ēdienu līnijas un uzlabojot ražošanas tehnoloģijas.”
Attīstot ražošanas kapacitāti, uzstādītas jaunas produktu fasēšanas līnijas kulinārijas ražotnē, pilnveidots konditorejas ražošanas process – uzstādīta smalkmaizīšu pildīšanas līnija, raudzēšanas skapji, aukstumkamera, lai atvieglotu produktu loģistikas procesu, neietekmējot to kvalitāti.
“Kvalitatīvu produktu ražošanai ļoti būtiski izvēlēties labākās kvalitātes izejvielas un gatavot preces bez liekām piedevām, izmantojot roku darbu. Tieši modernās tehnoloģijas ļauj produktus gatavot kā mājās, vienlaikus saglabājot nemainīgi labu kvalitāti ilgāku laiku, bez mākslīgām pārtikas piedevām, stabilizētājiem un konservantiem. Inovatīvās pakošanas iekārtas ierobežo gaisa piekļuvi produktiem, turklāt klienti var būt droši, ka fasētie ēdieni pēc to ražošanas nav saskārušies ar apkārtējās vides kairinājumiem un mikroorganismiem – šis aspekts īpaši svarīgi iezīmējās kovida izplatības laikā. Esmu lepna, ka daudzi ELVI privātās preču zīmes produkti tiek gatavoti ar rokām un izmantojot moderno tehnoloģiju sniegtās priekšrocības – tas ļauj saglabāt produktu konkurētspēju un piedāvāt tiešām kvalitatīvas un garšīgas preces. ” stāsta Laila Vārtukapteine.
Skaidrojot iedzīvotāju paradumus, L.Vārtukapteine norāda: “Pēdējo gadu laikā būtiski audzis pieprasījums pēc veselīga uztura, kvalitatīviem produktiem. Vienlaikus nekur nav zudusi arī vēlme sevi palutināt ar kaut ko garšīgu un taupīt laiku, kas nepieciešams ēdienu gatavošanai. Tieši šīs pieprasījuma izmaiņas ir iedvesmojušas mūs paplašināt gardo smalkmaizīšu sortimentu un radīt jaunu desertu līniju – piedāvājam klientiem saldos ēdienus, kas gatavoti no dabiskām, augstvērtīgām izejvielām. Apzinoties pircēju nepieciešamību ātri, kvalitatīvi un pilnvērtīgi paēst, esam radījuši jaunu Āzijas ēdienu sēriju ar sešiem dažādiem ēdieniem. Ir pilnveidots zupu sortiments, šobrīd tiek izstrādāta arī jaunu salātu receptūra, ko noteikti novērtēs pircēji, kas izvēlas veselīgāku uzturu.”
2022.gada pirmajā ceturksnī ELVI kulinārijas un konditorejas produktu pieprasījums, salīdzinot ar 2021.gadu, būtiski audzis. Pieprasījums pēc ELVI salātiem šogad bijis par 142%, lielāks, nekā pērn, zupas un pusdienu komplekti iegādāti par 211% vairāk, savukārt, konditorejas izstrādājumu pārdošanas apjomi pieckāršojušies.
“Šie dati apstiprina pircēju nepieciešamību pēc kvalitatīviem, mūsdienīgiem gatavajiem ēdieniem. Pircēju uzticība ir būtisks arguments darīt lietas vēl labāk, pilnveidoties, augt un attīstīties,” norāda L.Vārtukapteine.