Dalies!

Nacionālā pārtikas mazumtirdzniecības tīkls ELVI, sakārtojot veikalu vidi,  uzsāk digitālo cenu zīmju uzstādīšanu tirdzniecības vietās. Projekta pirmajā etapā notiek cenu zīmju testēšana un funkcionalitātes izvērtēšana veikalā ELVI Siguldā, Vidus ielā 1. Pēc nepieciešamo pielāgojumu veikšanas ar digitālajām cenu zīmēm plānots aprīkot vismaz 60% zīmola ELVI tirdzniecības vietu.

ELVI būs pirmais zīmols Baltijā un viens no pirmajiem Eiropā, kas izmantos četru krāsu digitālo cenu zīmju displejus, tādējādi ar nelieliem pielāgojumiem digitālajās cenu zīmēs būs iespējams adaptēt esošos mārketinga risinājumus – cenu zīmes būs krāsainas, tajās varēs atveidot krāsu attēlus, tāpēc klienti varēs viegli identificēt dažādus iecienīto akciju piedāvājumus.

Digitālo cenu zīmju funkcionalitāte nodrošina arī lielāku mobilitāti, tālab veikals varēs elastīgāk veidot cenu akcijas, un klienti iegūs īpašus cenu piedāvājumus. Digitālo cenu zīmju izmēģinājuma pilotprojekta laikā līdz aprīļa beigām ELVI Siguldā, Vidus ielā, katru dienu laika periodos no 8.00 līdz 11.00 un no 20.00 līdz 22.00 būs akcija dažādu kategoriju produktiem. Šajā laikā akcijas cenas būs ne tikai dažiem produktiem, bet visai preču kategorijai. Tas ļaus testēt sistēmas kapacitāti, funkcionalitāti un vienlaikus būs patīkams ieguvums klientiem, jo ļaus būtiski ietaupīt, pērkot preces savai ikdienai.

“Pakāpeniska pāreja uz digitālām cenu zīmēm ir nozīmīgs un rūpīgi plānots solis, kas sākotnēji prasa apjomīgas investīcijas, tomēr ilgtermiņā ļauj būtiski samazināt dažādas tirdzniecības izmaksas un taupīt resursus, tāpēc esam pieņēmuši stratēģisku lēmumu uzsākt veikalu vides digitalizāciju,” stāsta “ELVI Latvija” valdes locekle Laila Vārtukapteine. “Papīra cenu zīmju nomaiņa veikalos ir apjomīgs, manuāls darbs, turklāt cenu zīmju drukāšanai gada laikā tiek iztērēta aptuveni pusotra tonna papīra. Digitālo cenu zīmju ieviešana ļaus taupīt veikala darbinieku laiku un dabas resursus. Tas samazinās arī kļūdaini atveidoto cenu skaitu, jo cenu zīmes un kasu sistēmas tiks sinhronizētas, garantējot, ka pie produkta tiks atveidota korekta aktuālā preces cena, tādējādi uzlabojot arī klientu iepirkšanās pieredzi,” norāda L.Vārtukapteine, turpinot: “Šīs ir investīcijas ilgtspējīgā attīstībā un veikalu vides sakārtošanā, un esmu pārliecināta, ka to novērtēs gan mūsu darbinieki, gan pircēji.”

Pilotprojekts noslēgsies 2024. gada pavasarī. Pēc tam ar digitālām cenu zīmēm pakāpeniski plānots aprīkot visus lielākos zīmola ELVI veikalus Latvijā. Projekta īstenošanā finanšu resursus investēs gan zīmola ELVI franšīzes devējs SIA “ELVI Latvija”, gan veikalu īpašnieki.