Ziemas mēnešos dzeram baltu kafiju!
Aukstajos ziemas mēnešos iedzīvotāji labprāt sildās pie karstas kafijas krūzes, apliecina nacionālā tirdzniecības tīkla ELVI dati, turklāt puse no visiem kafijas pircējiem izvēlas tādu dzērienu, kam pievienots piens. 30% no visiem ELVI tīklā pārdotajiem karstajiem dzērieniem ir balta kafija, bet vēl 20% – kafijas dzēriens Latte. Klasisku melno kafiju izvēlas 25% karsto dzērienu pircēju.
SIA “ELVI Latvija” komercdirektore Laila Vārtukapteine stāsta: “Karsto dzērienu automāti veikalu tīklā ELVI darbojas jau trešo gadu un šo dzērienu popularitāte pieaug – arvien vairāk pircēju novērtē, ka veikalos ELVI ir nopērkama kvalitatīva un garšīga karsta kafija par pieejamu cenu. Šī gada februārī, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, karsto dzērienu pārdošanas apjomi ELVI tīklā pieauguši par 15%. Ziemas mēnešos veikalu tīklā pārdodam ap 250 000 karsto dzērienu. Interesanti, ka mūsu iedzīvotāju mentalitātei tuvāka ir balta kafija un kafijas dzēriens Latte, kas nemainīgi gadu no gada ziemā veido pusi no pārdoto karsto dzērienu apjoma, taču šoziem, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, par 20% audzis pieprasījums arī pēc kapučīno.”
“Baltas kafijas un dažādu kafijas dzērienu pārdošanas apjomi pieaug tieši vēsajā sezonā, jo kafijas koncentrācija šajos dzērienos ir nedaudz mazāka un, acīmredzot, šos dzērienus pircēji izvēlas, lai sasildītos, kad ārā ir drēgns un auksts.. Savukārt klasiskas melnas kafijas pārdošanas apjoms visu gadu ir apmēram līdzīgs – tātad šo dzērienu pircēji izvēlas, lai atgūtu dienas gaitā nepieciešamo mundrumu,” pircēju rīcību raksturo L.Vārtukapteine.
Karstos dzērienus pircēji labprāt papildina ar dažādām piedevām – dzērienā lejamiem sīrupiem, šokolādes pulveri, kanēli, bet uzkodām izvēlas ELVI sviestmaizes vai svaigas, turpat veikalos ceptas smalkmaizītes.